شلنگ هیدرولیک فشار ضعیف ( خلاء / ساکشن ) ۱۲۰ سانتیمتری EF7 شیلنگ پمپ هیدرولیک فرمان به عنوان یکی از اصلی ترین اجزای این سیستم به شمار می ...
شلنگ هیدرولیک فشار ضعیف ( خلاء / ساکشن ) ۱۲۰ سانتیمتری TU5 کنف دار شیلنگ پمپ هیدرولیک فرمان به عنوان یکی از اصلی ترین اجزای این سیستم به ...
شلنگ هیدرولیک فشار ضعیف ( خلاء / ساکشن ) ۱۲۰ سانتیمتری پژو ۴۰۵ شیلنگ پمپ هیدرولیک فرمان به عنوان یکی از اصلی ترین اجزای این سیستم به شمار می ...
شلنگ هیدرولیک فشار ضعیف ( خلاء / ساکشن ) ۶۰ سانتیمتری پژو ۴۰۵ شیلنگ پمپ هیدرولیک فرمان به عنوان یکی از اصلی ترین اجزای این سیستم به شمار می ...
وظیفه اصلی این قطعه این است که مایع خنککننده (آب/ضد یخ) را که حرارت خود را از توربوشارژر گرفته است، از توربو خارج کرده و به مسیر بازگشت در ...
وظیفه اصلی این قطعه این است که مایع خنککننده (آب/ضد یخ) را که حرارت خود را از توربوشارژر گرفته است، از توربو خارج کرده و به مسیر بازگشت در ...
لوله خروجی روغن توربو (Oil Drain Line):
وظیفه: تخلیه روغن داغ و استفاده شده از یاتاقانهای توربو به سمت کارتل موتور (با نیروی جاذبه).
اهمیت: جلوگیری از انباشت حرارت ...
لوله خروجی روغن توربو (Oil Drain Line):
وظیفه: تخلیه روغن داغ و استفاده شده از یاتاقانهای توربو به سمت کارتل موتور (با نیروی جاذبه).
اهمیت: جلوگیری از انباشت حرارت ...
شلنگ ورودی آب توربو دنا، قطعهای حیاتی در سیستم خنککاری موتور دنا توربو است که وظیفه دارد **آب خنککننده را به توربوشارژر برساند** تا گرمای شدید آن را کاهش ...
شلنگ ورودی آب توربو دنا، قطعهای حیاتی در سیستم خنککاری موتور دنا توربو است که وظیفه دارد **آب خنککننده را به توربوشارژر برساند** تا گرمای شدید آن را کاهش ...
لوله ورودی روغن توربو (Oil Feed Line):
وظیفه: انتقال روغن موتور تحت فشار از موتور به یاتاقانهای مرکزی توربوشارژر.
اهمیت: حیاتی برای روانکاری و خنککاری یاتاقانهایی که با سرعت ...
لوله ورودی روغن توربو (Oil Feed Line):
وظیفه: انتقال روغن موتور تحت فشار از موتور به یاتاقانهای مرکزی توربوشارژر.
اهمیت: حیاتی برای روانکاری و خنککاری یاتاقانهایی که با سرعت ...
